У Центральному будинку офіцерів відбувся тренінг, темою якого була робота в соціальних мережах, для особового складу Міністерства оборони та Збройних Cил України.
Тренерами курсу стала диджитал-агенція МОКО та креативна агенція Michurin, які допомагають українським і міжнародним компаніям у побудові бренд-комунікації.
У тренінгу взяли участь представники підрозділів зв’язків з громадськістю.
Захід відбувся в межах посилення спроможностей стратегічних комунікацій та мав на меті покращити навички особового складу, що залучається до ведення офіційних сторінок підрозділів ЗС України в соціальних мережах.
— До Збройних Сил нині найбільша довіра серед усіх державних інституцій. Її необхідно весь час утримувати й збільшувати. Адже довіра до Збройних Сил — це елемент обороноздатності нашої держави. Збройна агресія включає й інформаційний елемент, який спрямований на знищення репутації Збройних Сил України, — про це зазначила заступник Міністра оборони України Ганна Маляр.
— Сьогоднішній захід для нас дуже важливий, адже ми виступаємо перед вами, військовими людьми, якими захоплюємося. Нині ведеться потужна комунікаційна війна й для того, щоб протистояти атаці з боку Кремля, нам потрібно бути на багато кроків попереду, — наголосила очільниця диджитал-агенції МОКО Тетяна Мокренко.
Під час тренінгу учасники розбиралися, як працюють соцмережі, їх алгоритми, опрацьовували правила модерації, розробку SMM-стратегії та роль комунікації в соцмережах для побудови іміджу.
Світлана Кирган