Про це розповів заступник міністра у справах ветеранів з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Володимир Левчук під час презентації системи інформаційних сервісів «е-Ветеран», повідомляє пресслужба Мінветеранів.
— Одне з основних завдань нашої держави на сьогодні — це автоматизація всіх послуг, які є в державі. Зробити їх максимально зручними та простими для звичайних громадян. Мінветеранів сьогодні веде декілька таких проєктів. Це вже відомий Єдиний державний реєстр ветеранів війни, інформаційно-аналітична система обліку для адміністрування потреб і система інформаційних сервісів «е-Ветеран», — розповів заступник міністра.
Він також пояснив, що, створюючи систему, намагалися максимально зручно для ветеранів та членів їхніх сімей зібрати в одному місці за принципом єдиного вікна всю інформацію, яка може бути корисною для ветеранської спільноти.
Наразі розроблено модуль майбутньої інформаційно-довідкової системи, де можна сортувати, вибирати та систематизувати всю інформацію, яка корисна ветеранові. Надалі ми плануємо її доповнювати, зокрема буде запущена функція подання заявки онлайн на послугу.
— Наша перспективна ціль — створення системи, через яку ветеран зможе самостійно обрати й забронювати собі путівку на лікування, послуги з психологічної реабілітації двома кліками мишки або в мобільному телефоні. Наступним етапом буде автоматизовано публікацію відгуків від ветеранів та створення рейтингу самих закладів за принципом Booking, — пояснив Володимир Левчук.
Заступник міністра також додав, що одним з наступних етапів стане створення електронного посвідчення ветерана.
Наразі Мінветеранів працює над одним з найактуальніших питань — створенням пільгового електронного квитка. Передбачається, що, використовуючи QR-код з електронного посвідчення ветерана, кожен захисник зможе валідувати статус ветерана на безоплатний проїзд у транспортних засобах.