BLAST підписали на Мейджор три бренди важкого алкоголю. У 2016 році на ці граблі вже наступали Weplay

Напередодні Мейджора в Парижі BLAST підписали одразу три алкогольні бренди, які належать французському концерну Pernod Ricard. Це чи не перша інтеграція виробників важкого алкоголю у великий кіберспорт і вона може мати великі репутаційні ризики для данського турнірного оператора.

Партнерами мейджора стануть водка Absolut, віски Ballantines і віски Jemeson, ці бренди вже спонсорували спорт, проте в кіберспорт приходять уперше.

Welcoming three leading brands on board for the https://t.co/Lmrgz89t3y Paris Major 2023🇫🇷.@absolutvodka, @Ballantines & @jamesonwhiskey will all partner for the last ever CS:GO Major.

Read more about the partnership here: https://t.co/N6JRSWunPw pic.twitter.com/kmYRIm52Ea

Хоча багато хто вважає, що на великих кіберспортивних подіях важкий алкоголь ще не рекламували, насправді це не так. У 2016 році компанія Weplay зробила свій перший великий турнір, тоді до Києва завітало чимало міжнародних команд, які у МВЦ на лівому березі змагалися за призовий фонд у розмірі 200 тисяч доларів США. 

На тому турнірі головним партнером був один з відомих виробників горілки. На спеціальному стенді повнолітні відвідувачі могли навіть скоштувати продукт. 

Цей перфоманс Weplay отримав дуже багато негативних відгуків у спільноті і з тих часів компанія зареклася мати справу з виробниками алкоголю. Доречі, якщо бажаєте поностальгувати — перегляньте цю чудову презентацію NAVI на тому турнірі. Відео зняте сім років тому, але вже тоді NAVI не могли виграти жодної гри в Play-off, проте хоча б виходили у цю стадію.

[embedded content] 

Читайте також: Видавець ігор Brawl Stars та Clash of Clans повністю закриває свої ігри для росіян

Источник