Компанія путінського олігарха Алішера Усманова провела дослідження, яке чітко показує, чому кіберспорт так портібен російській пропаганді

Корпорація путінського олігарха Алішера Усманова компанія VK опублікувала дослідження, яке дуже зрозуміло пояснює, чому кіберспорт настільки важливий для російської пропаганди і чому йому приділяється так багато уваги, а на створення студій, проведення турнірів та фінансування команд і федерацій виділяються десятки мільйонів доларів.

Так за дослідженням VK Play 33% студентів грають у комп’ютерні ігри щодня, а ще 30% 1-2 рази на тиждень, при цьому 65% студентів мріють зробити кіберспорт джерелом свого доходу. За офіційними даними кількість студентів в Росії нараховує 4,2 мільйони осіб станом на кінець 2022 року. Якщо вірити дослідженням компанії Усманова, то професійними кіберспортсменами мріють стати 2 730 000 осіб і це не враховуючи школярів. 

Це величезна аудиторія, на яку можна впливати через кіберспорт, створюючи для них кумирів, які то команди Virtus.pro чи BetBoom, створюючи для них серії турнірів, як це робили ESForce, а далі будуть робити FISSURE та BetBoom, висвітлюючи світові події через портал cybersportru та студії RuHUB та FISSURE, а також просуваючи потрібні ідеї через афільовану з цими проектами Федерацію комп’ютерного спорту Росії, яка два дні тому відкрила свій філіал на тимчасово окупованій території України.

Источник