Lego та Epic Games оголосили про велике партнерство, спрямоване на створення дружнього для дітей метавсесвіту

Epic Games окреслила амбітні плани щодо метавсесвіту, і в четвер видавець «Fortnite» оголосив, що має намір створити його частину з Lego.

Epic і LEGO Group уклали довгострокове партнерство, щоб «формувати майбутнє метавсесвіту», створюючи цифровий досвід, де діти можуть безпечно грати в Інтернеті. Хоча компанії не вдавалися в подробиці про те, як це буде виглядати в оголошенні в четвер, вони окреслили три принципи, що керують розвитком: пріоритетне забезпечення благополуччя дітей, захист приватного життя дітей і забезпечення як дітей, так і дорослих необхідними інструментами для формування їхнього життя і цифрового досвіду.

«LEGO Group захоплює уяву дітей та дорослих завдяки творчим іграм протягом майже століття, і ми раді об’єднатися, щоб побудувати простір у метавсесвіті, який буде веселим, розважальним та створеним для дітей та сімей», – заявили в Epic Games. засновник і генеральний директор Тім Суїні у випуску новин.

Epic Games вважає, що Інтернет зламаний. Це їхній план, щоб це виправити.

Визначення метавсесвіту дуже варіюється, але, як правило, вважається наступною еволюцією Інтернету: мережа віртуальних просторів, яка відкриває для користувачів нові способи взаємодії з брендами, послугами та один з одним онлайн. Раніше Суіні сказав, що він уявляє метавсесвіт, як свого роду онлайн-ігровий майданчик, загальний простір, де люди спілкуються як з брендами, так і з іншими користувачами, безперешкодно переміщаючись між іграми для кількох гравців, розважальними платформами для потокової передачі та іншими цифровими досвідом.

Залишається незрозумілим, що передбачає новий проєкт або як бренд іграшок Lego вплине на метавсесвітні прагнення Epic. Компанія Epic Games відмовилася вдаватися в деталі.

Завдяки Unreal Engine від Epic і досвіду розробки ігор, це партнерство відкриває потенціал для гри Lego в пісочниці, щоб конкурувати з популярними платформами створення, такими як «Roblox» і «Minecraft». Epic вже досяг успіху серед молодої аудиторії з «Fortnite», грою, яка принесла компанії понад 9 мільярдів доларів доходу у 2018 та 2019 роках.

Источник