M4A4 стала популярнішою за M4A1-S. HLTV проаналізували вподобання професійних команд на BLAST

Через місяць після виходу великого патчу, який кардинально змінив найпопулярнішу в CS:GO зброю M4A1-S, портал HLTV.org провів аналіз цих змін на прикладі першого великого професійного турніру BLAST, щоб зрозуміти, як патч вплинув на професійну сцену.

Нагадаємо, що головною зміною M4A1-S стало послаблення шкоди, яку наносить зброя на великій відстані. Другим за впливом послабленням стало зменшення обойми.

Професійні гравці та аналітики розійшлися у своїх оцінках послаблення популярної емки. Дехто вважав,  що зміни майже ні на що не впливають, а дехто навпаки казав, що зброя стала непридатною для гри. Більшість з гравців зійшлися на думці, що M4A1-S було адекватно послаблено. 

У своєму дослідженні HLTV відслідковує реальну картину впливу послаблення M4A1-S на професійну сцену, що так чи інакше з часом має відбитися і на всіх інших гравцях у CS:GO. 

Після посилення M4A1-S у вересні 2021 року ця гвинтівка стала основною зброєю на сторону СТ у грі, після останнього патчу ситуація змінилася.

Після 8 матчів групової стадії BLAST в Абу-Дабі виявилося, що на  M4A4 припадає 14% вбивств, тоді як на M4A1-S лише 10%. Це результат того, що більшість гравців, які змагаються у Світовому фіналі, перейшли на M4A4. Лише 13 із 41 гравців залишилися повністю вірними M4A1-S, тоді як 22 завжди брали M4A4 на всіх картах.

Єдиною командою, яка взагалі не використовувала M4A4, були Outsiders, які не виграли жодного матчу і вилетіли з турніру. 

Шість гравців — ⁠rain⁠, huNterMagisk⁠, s1mple, electroNic та Perfecto⁠ обирають A4 чи A1-S в залежності від ситуації, тобто карти чи позиції, на якій грають, проте можливо, що вони просто все ще не визначилися, як їм краще грати. 

rain, наприклад, використовував A1-S на Inferno та Nuke, але він брав A4 на Mirage, Anubis та Ancient. Норвежець пояснив свій вибір в інтерв’ю HLTV: «Я відчуваю, що на Nuke дуже добре мати глушник, тому що ти можеш спамити перехресні дими та завдати багато шкоди. Я не хочу, щоб суперники помітили, де я знаходжуся». «Те ж саме з Inferno, я можу спамити дими на банані і вони не побачать трейсери від моїх куль«, — сказав він.

Звичайно від виходу патчу пройшло не так багато часу і вибірка, яку зробили дослідники, дуже мала, бо до уваги бралися матчі лише восьми команд на груповій стадії одного турніру. 

Надалі ситуація може змінюватися, проте вже зараз очевидно, що ера M4A1-S завершилася. 

Читайте також: Президент Зеленський проти NAVI в країні кривих дзеркал українського кіберспорту

Источник