В 2023 році у VALORANT з’явиться режим Deathmatch і скіни відомих кіберспортивних клубів в тому числі NAVI

Розробники VALORANT випустили відео, де розповіли про зміни, які чекають на гру у 2023 році. В Riot надзвичайно серйозно ставляться до того, щоб виграти битву за звання шутеру #1 і перемогти CS:GO вже у найближчому майбутньому.

Окрім чисельних серій турнірів в грі нарешті з’явиться так званий Premier — це буде спеціальна система автоматизованих турнірів, в яких можна буде брати участь прямо з лобі гри без додаткових сайтів і організаторів і теоретично навіть потрапити на великі лан-події. Фактично Riot хочуть зробити найпростішу і найдоступнішу драбину у кіберспорт для новачків. До цього подібного ще ніхто не робив, принаймні на такому рівні. 

Також у гру додадуть режим Deathmatch, чого явно не вистачало для розминки та банального тренування в соло. Гравців не залишать без чисельних оновлень скінів, іншої косметики і запуску нових сезонів.

 

Важливим моментом стане очікуване додавання у гру командних скінів клубів-партнерів, які братимуть участь у франшизних лігах Riot. Про додавання таких скінів у підкасті The Wiseman повідомив глобальний директор гри бразилець Лео Фаріа.

За його словами клуби-пертнери франшизних ліг Valorant Champions Tour (VCT) отримають «значну частину» доходу від продажів цих скінів. За словами Лео Фаріа, це був один з пунктів, які обговорювалися з організаціями під час процесу відбору кандидатів до франчайзингової системи, яка дебютує у 2023 році.

«Ми також надаємо командам величезну частку доходу від контенту під брендом команди. Анонс буде скоро, але я не скажу коли, тому що все ще триває процес розробки, але ця тема була важливою частиною процесу відбору команд до франшизних ліг. Ми працюємо з командами, щоб створювати типи контенту в грі», — розповів глобальний директор Riot Games.

Після такого зізнання стає зрозумілим, чому  Riot обирали не найсильніші, а наймедійніші команди та приділяли основну увагу командам з найбагатших регіонів. 

Читайте також: Експерти галузі зробили прогнози щодо напрямків та темпів розвитку кіберспорту у 2023 році

Источник