Запроваджено електронну систему обліку скарг — Мін’юст

Прочитаєте за: < 1 хв. 5 Жовтня 2023, 22:57

Міністерство юстиції України та Офіс протидії рейдерству реалізували один з наймасштабніших проектів у сфері державної реєстрації.

«Три роки розробки електронної системи обліку скарг і ось вона доступна для експлуатації. Жодної гривні бюджетного фінансування, виключно допомога міжнародних партнерів», — наголосив керівник Офісу протидії рейдерству Віктор Дубовик.

Відтепер значно швидше можна отримати відповіді про:

· Юридичну «чистоту» об’єкта нерухомості, адже система містить інформацію про оскарження до Міністерства юстиції підстав набуття визначеного об’єкта нерухомості;

· Доброчесність державного реєстратора, бо можна знайти інформацію про застосовані санкції до конкретного державного реєстратора;

· Юридичне обґрунтування порушень в сфері державної реєстрації при підготовці скарг або позовів до суду.

Для кого ця система?

  • Для громадян та бізнесу. Бо надає можливість встановити історію та репутацію контрагентів.
  • Для спільноти нотаріусів та державних реєстраторів. Вона надає чіткі відповіді на запитання, чи вбачає законодавство порушення в тих чи інших діях?
  • Для адвокатів. Під час супроводження та представництва інтересів клієнтів у суді та органах державної влади. Реєстрація — це основа права власності.

Пошук дозволяє отримати інформацію щодо скарг, призначених до розгляду з 18.10.2023.

Рішення Мін’юсту, прийняті за скаргами, розміщені за посиланням.

Інформація щодо засідань розміщена за посиланням.

Джерело: Урядовий портал

https://armyinform.com.ua/2023/10/05/zaprovadzheno-elektronnu-systemu-obliku-skarg-minyust/